Loke: Congestion charge in KL not on the cards, public transport upgrade comes first

KUALA LUMPUR, March 25 — The government does not plan to implement a congestion charge on private vehicles in Kuala Lumpur for now, said Transport Minister Anthony Loke Siew Fook. He said the Cabinet Committee on Road Safety and Congestion meeting had discussed the matter in depth previously, and noted the ministry’s views to focus […]
Kerajaan tidak bercadang laksana caj kesesakan setakat ini: Loke

KUALA LUMPUR: Kerajaan tidak bercadang melaksanakan caj kesesakan jalan raya di Kuala Lumpur ke atas kenderaan persendirian buat masa ini, kata Menteri Pengangkutan Anthony Loke Siew Fook. Beliau berkata Mesyuarat Jawatankuasa Kabinet Mengenai Keselamatan dan Kesesakan Jalan Raya telah membincangkan perkara itu secara mendalam, dan mengambil maklum pandangan kementerian untuk memberi fokus kepada peningkatan mutu […]